Dag 6 vr 12 mei '17

14 mei 2017 - Berkeley, California, Verenigde Staten

Gesina en ik werden vandaag wakker onder de bulten van de muggen gisteren. Robert dacht de halfdome en El capitan te herkennen op mijn voorhoofd. Vandaag terug naar Berkeley. Eerst nog bij de winkeltjes rondgekeken en leuke souveniers gekocht. Robert zat nog flink lol te maken met de dames van de winkel.
Anderhalf uur later dan we hadden voorgenomen vertrokken we. We zijn niet zo goed in tijdsbewaking.
Een prachtige reis maakten we weer mee. Onderweg 1 stop gemaakt bij een tankstation vlakbij Merced. Daar maakten we een leuk praatje met de eigenaar. Gesina op de foto met zijn hulp. Een fantastisch mooi uitziende country man.
We kwamen in de file te staan en hierdoor redden we het niet om voor 18.00 uur de huurauto terug te brengen. Bij aankkmst in Berkeley konden we het Hertzbedrijf niet vinden op de San Pablo avenue. Het was ook niet zo vreemd want deze weg is km's lang. Na rondgereden te hebben, tegen het verkeer ingereden toch uiteindelijk gevonden. Dit was het spannendste stuk van de reis!.
Thoan had een heerlijk maal gemaakt wat er goed inging.

1. Mirjam de Goede:
    17 mei 2017
    Je hebt toch wel je Therapeutic mee? Dat kun je het beste op je muggenbeten smeren!
    Veel plezier nog.xx