Dag 7, zaterdag 13 mei '17

14 mei 2017 - Berkeley, California, Verenigde Staten

Vandaag een dagje Berkeley. Na buiten op het terras gezamenlijk ontbijt te hebben gegeten gingen we volop boodschappen doen. Eerst langs het autoverhuurbedrijf voor afhandeling en huur regelen voor volgende week. Las Vegas staat nl op de planning. Meerdere keren hebben Gesina en ik ons over de route gebogen. Vandaag wordt de knoop doorgehakt.
Thoan wil langs een estatesale. Hier heel gebruikelijk om spullen te verkopen na overlijden van iemand. Robert weet heel wat mooie LP's te scoren en een muziekboek van Simon & Garfunkel. Er zal wel een extra koffer meemoeten om alles mee te nemen. Ik vond een mooi paar zwarte laarsjes voor 5 euro.
Daarna naar Target want ik heb sokken nodig. Ook een SD-kaart aangeschaft, want ik maak zoveel foto's en video's dat mijn kaart al bijna vol is. We smullen van een frappucino tijdens happy hour. Wat een gigawinkel zeg. En tot middernacht open! Bij het verlaten vd winkel ging t alarm af. Scheen door de sd kaart te komen. Thoan trakteert ons op een overheerlijke pizza bij Cheeseboard, waar ze per dag 1 pizzasoort bakken. Staat een hele rij te wachten, gaat wel snel als er geen keus is. De pizza smaakt echt verrukkelijk. Zelden zo'n lekkere pizza gegeten. En gewoon in de auto opgesmuld.
Taart opgehaald, Meno is nl morgen jarig.
Medicijnen opgehaald en bij de groentenmarkt geweest. Net een hele grote zwarte markt met heel goede kwaliteit.
S avonds eten gemaakt. Ik maakte garnalen. Echter toen ik ging koken bleek de knoflook op te zijn. Dus ff naar de winkel gewandeld.
Gesina en ik stippelden de route uit. We boekten de hotels voor maandag een tussenstop en dinsdag op de Strip. Bedtijd. Thoan en Robert schaakten nog ff door.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade